Marketingový plán vybranej inštitúcie – Barbora Štrbáková
Barbora Štrbáková
Bachelor's thesis
Marketingový plán vybranej inštitúcie
Marketingový plán vybrané instituce
Anotácia:
Štrbáková, B. Marketingový plán vybrané instituce. Bakalářská práce. Brno: Men-delova univerzita v Brně, 2020. Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu pro denní stacionář Naše stacko. Marketingová propagace je cílená na sociální síť a webovou stránku. Literární část se soustředí na marketing neziskových organizací. Analyzuje se do-savadní komunikace stacionáře a jeho vnější i vnitřní …viacAbstract:
Štrbáková, B. Marketing plan of chosen institution. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2020. Bachelor thesis deals with marketing plan of daily care centre Naše stacko. Marketing propagation targets on social media and web page. Literary part is focused on marketing of non-profit organizations. Present communication on social media, external and internal environment are analysed. Survey ascertains …viacAbstract:
Štrbáková, B. Marketingový plán vybranej inštitúcie. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2020. Bakalárska práca sa zaoberá tvorbou marketingového plánu pre denný stacionár Naše stacko. Marketingová propagácia je cielená na sociálnu sieť a webovú stránku. Literárna časť sa sústredí na marketing neziskových organizácií. Analyzuje sa doterajšia komunikácia stacionára a jeho vonkajšie …viacObhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Bc. Ondřej Melichar, Ph.D.
Plný text práce
Právo: Prohlašuji, že jsem práci Marketingový plán vybrané instituce vypracoval/a samostatně a veškeré použité prameny a informace uvádím v seznamu použité literatury. Souhlasím, aby moje práce byla zveřejněna v souladu s § 47b zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách ve znění pozdějších předpisů a v souladu s platnou Směrnicí o zveřejňování závěrečných prací. Jsem si vědom/a, že se na moji práci vztahuje zákon č. 121/2000 Sb., autorský zákon, a že Mendelova univerzita v Brně má právo na uzavření licenční smlouvy a užití této práce jako školního díla podle § 60 odst. 1 autorského zákona. Dále se zavazuji, že před sepsáním licenční smlouvy o využití díla jinou osobou (subjektem) si vyžádám písemné stanovisko univerzity, že předmětná licenční smlouva není v rozporu s oprávněnými zájmy univerzity, a zavazuji se uhradit případný příspěvek na úhradu nákladů spojených se vznikem díla, a to až do jejich skutečné výše. I declare that I have prepared the theses Marketing Plan of the selected institution separately and that I present all used sources and information in the list of used literature. I agree that my work can be published in accordance with Section 47b of Act No. 111/1998 Coll., On Higher Education Institutions, as amended, and in accordance with the applicable Directive on the Publication of Final Theses. I am aware that my work is covered by Act No. 121/2000 Coll., The Copyright Act, and that Mendel University in Brno has the right to conclude a license agreement and use this work as a school work under § 60 paragraph 1 of the copyright of the law. I further undertake to request the written opinion of the university before drawing up a license agreement for the use of the work by another person (entity) that the license agreement in question is not contrary to the legitimate interests of the university, and I undertake to pay any contribution to the costs of the work, and do it up to their actual amount. Prehlasujem, že som prácu Marketingový plán vybranej inštitúcie vypracoval / a samostatne a všetky použité pramene a informácie uvádzam v Zozname použitej literatúry. Súhlasím, aby moja práca bola zverejnená v súlade s § 47b zákona č. 111/1998 Zb., O vysokých školách v znení neskorších predpisov a v súlade s platnou smernicou o zverejňovaní záverečných prác. Som si vedomý / a, že sa na moju prácu vzťahuje zákon č. 121/2000 Sb., Autorský zákon, a že Mendelova univerzita v Brne má právo na uzavretie licenčnej zmluvy a použitia tejto práce ako školského diela podľa § 60 ods. 1 autorského zákona. Ďalej sa zaväzujem, že pred spísaním licenčnej zmluvy o využití diela inú osobou (subjektom) vyžadujú písomné stanovisko univerzity, že predmetná licenčná zmluva nie je v rozpore s oprávnenými záujmami univerzity, a zaväzujem sa uhradiť prípadný príspevok na úhradu nákladov spojených so vznikom diela, a to až do ich Skutočné vyššie.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Analýza zdrojů financování a jejích účtování vybrané neziskové organizace
Kristína Mitašová -
Marketingová komunikace neziskové organizace Centrum komunitního organizování
Michaela Brašková -
Analýza marketingové komunikace neziskové organizace ZKSM
Jakub Hôrka -
Mezinárodní neziskové organizace a jejich působení v ČR a SR
Peter Belej -
Hodnocení financování a rozvoje neziskové organizace Slovenský Skauting
Barbora Bacová -
Jednotný vizuální styl neziskové organizace Fénix
Martin Talarovič -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová