Franchising - moderní přístup k podnikání – Bc. Lukáš STEJSKAL
Bc. Lukáš STEJSKAL
Diplomová práce
Franchising - moderní přístup k podnikání
Franchising - modern access to business
Anotace:
Tato diplomová práce objasňuje problematiku a rozšíření franchisingového způsobu podnikání na trhu. Franchising je jeden ze způsobů prodeje. Jde tedy o marketingový systém distribuce zboží, služeb a technologií, který je založen na spolupráci franchisora a franchisanta na základě franchisingové smlouvy. V této diplomové práci se snažím zachytit nejzákladnější body a nastínit jejich řešení. Teoretická …víceAbstract:
This diploma thesis clarifies questions regarding franchising as a business-making method and its expansion on the market. Franchising is a sales method. That means it is a marketing system for the distribution of goods, services and technologies based on cooperation between a franchisor and a franchisee in terms of a franchising contract. In this diploma thesis, my effort is to point out basic issues …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STEJSKAL, Lukáš. Franchising - moderní přístup k podnikání. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia vo franchisingu - výber optimálnej komunikačnej stratégie, resp. mixu
Angelika Škorníková -
Franchising v oboru fitness pro ženy
Simona Horáčková -
Analýza marketingového mixu F45 Training Prague 1
Lucie Řehořová