Organizační architektura se zaměřením na strategii ziskově orientovaného podniku – Jitka Křížová
Jitka Křížová
Master's thesis
Organizační architektura se zaměřením na strategii ziskově orientovaného podniku
Organizational Architecture focused on the Strategy of Profit-Oriented Enterprise
Abstract:
Práce je kritickým hodnocením podnikatelské činnosti vybraného subjektu. V teoretické části je čtenář seznámen s organizační architekturou a s jejími složkami (prostředí, struktura, strategie, kultura). Analytická část zobrazuje organizační architekturu konkrétní společnosti, zabývá se prostředím, ve které firma působí, a odhaluje její kulturu. Zvláštní pozornost je věnována strategii podniku. Na základě …moreAbstract:
The thesis is a critical classification of the business activity of the selected subject. The explanation of the organizational architecture (the background, structure, strategy, culture) is provided to the reader in the theoretical part of the thesis. The analytical part reflects the organizational architecture of the concrete business unit. It is interested in the background of this unit and discovers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 12. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/12185
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2009
- Supervisor: Jiří Dvořák
- Reader: Petr Pirožek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/12185
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
External and internal factors of prosperity SME
Diana Sargozhina -
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková -
Hodnocení externí a interní expozice chemickým látkám v lidské populaci
Nina Pálešová -
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová