Koučink jako metoda profesního a osobnostního rozvoje – Ing. Tereza Pešová
Ing. Tereza Pešová
Bakalářská práce
Koučink jako metoda profesního a osobnostního rozvoje
Coaching as a Method of Professional and Personal Development
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě zpracování teoretických východisek problematiky koučinku jako metody profesního a osobnostního rozvoje zpracovat analýzu využití koučinku v podmínkách společnosti VECTIS IN a navrhnout koučovací nástroj pro vybraný segment. Za účelem naplnění takto definovaného cíle je bakalářská práce rozdělena do tří kapitol. První kapitola je teoretická a popisuje koučink z obecného …víceAbstract:
The main purpose of my bachelor thesis, founded on theoretical basis of coaching issue as a method of professional and personal development, is to create an analysis of using coaching in the company VECTIS IN and also to propose a coaching tool for the chosen segment. The bachelor thesis is divided into three chapters to fulfill the purpose. The first chapter describes coaching from general and historical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/bvt1r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2015
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Renáta Ježková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lucie Hipiková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Analysis of product adoption and prediction of customer churn
Ľudmila Lenková -
Development of e-commerce - analysis of customer behaviour and preferences when buying apparel
Aleksandra Kim -
Analysis of sales and customer support in IT services
Martin Ludík -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Využití Paretovy analýzy pro zhodnocení zákaznického portfolia vybrané společnosti
Jarmila Figalová -
Význam segmentace zákaznického portfolia a analýzy prostředí firmy a jejich souvislost s určenými cíli firmy nebo značky
Vojtěch Homolka