Aplikace autorské ilustrace ve vlastním projektu – Tereza Kasalická
Tereza Kasalická
Bakalářská práce
Aplikace autorské ilustrace ve vlastním projektu
Application of illustrations in own project
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám vytvořením nové vizuálního konceptu pro již stávající vinařství Pankovo, které produkuje zejména ovocná vína. Teoretickou část práce tvoří definice pojmů z grafického prostředí a průzkum konkurence trhu, na kterém se firma nachází. V rámci poznatků z toho vzešlých tvoří nový jednotný design a marketingovou komunikaci. Ten má za cíl zvýšit povědomí o firmě, ale také změnit …víceAbstract:
The theses explores the design and development of a new visual identity for the existing winery called Pankovo, a producer of wines made from fruits. The theoretical part of the work consists of the definition of the concept from the visual environment and a survey of local competitors. Within the framework of the knowledge arising from it will guide the creation of a new design and marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedoucí: MgA. Jan Kolář
- Oponent: Jakub Dudáček, BcA.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální identita brandu
David FLEK -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Dynamické vizuální identity: Analýza využití flexibilních prvků v grafickém designu
Jakub Jonáš -
Obalový design a vizuální identita limonád ZON
Markéta Rašínová -
Tvorba a design autorské učebnice
Vendula Franková -
NÁVRH VIZUÁLNÍ IDENTITY VYBRANÉHO KULTURNÍHO ZAŘÍZENÍ
Daria PETRÍKOVÁ -
Možnosti výroby ciderů sekundární fermentací ovocných vín
Ondřej Novotný -
Porovnání révových a ovocných vín z hlediska obsahu antioxidačních látek.
Pavlína Kučerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva