Using Storybooks in Primary EFL Classroom – Bc. Marta Pasková
Bc. Marta Pasková
Diplomová práce
Using Storybooks in Primary EFL Classroom
Using Storybooks in Primary EFL Classroom
Anotace:
Tato diplomová práce navrhuje používání anglických dětských knih v hodinách angličtiny na prvním stupni základní školy k vytváření prostředí vhodného k osvojení tohoto jazyka. Cílem práce je najít možné postupy využití vyprávění příběhů a čtení anglických knih při výuce jazyka a vyhodnotit jejich efektivitu na základě akčního výzkumu. V teoretické části práce jsou definovány klíčové pojmy a shrnuty …víceAbstract:
This diploma thesis suggests using English storybooks as a possible way of creating an acquisition-rich environment in the primary EFL classroom. The aim of this thesis is to find possible methods of implementing storytelling and reading storybooks into regular English lessons, and evaluate the effectiveness of these methods on the basis of an action research. In the theoretical part, key terms are …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xyxhw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k výuce čtení v prvním období základního vzdělávání v České republice a Anglii
Jana Kotoučková -
Rozvíjení dovedností kritického myšlení v rámci výuky čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka
Dominika KOCMICHOVÁ -
Žák s poruchou artikulace v procesu osvojování čtení a psaní v elementární třídě základní školy
Daniela HALÁNOVÁ -
Výuka elementárního čtení metodou Sfumato v expoziční fázi
Miroslava Pavlíčková -
Výuka čtení žáků s dyslexií ve 2. a 3. ročníku základních škol v hlavním vzdělávacím proudu
František Pažourek -
Podpora výuky anglického jazyka pomocí čtení knih v knihovnách
Lenka Málková -
Příprava dětí na výuku čtení a psaní v Montessori mateřských školách
Milena Malá -
Vliv Sfumata na podporu automatizace v artikulaci hlásek u začínajících čtenářů v základní škole běžného typu
Kateřina DUDOVÁ