Analýza a návrh marketingové komunikační strategie společnosti Phillip Morris na českém trhu – Aliaksandr Charopkin
Aliaksandr Charopkin
Diplomová práce
Analýza a návrh marketingové komunikační strategie společnosti Phillip Morris na českém trhu
Analysis and advice of marketing communication strategy for Philip Morris company on the Czech market
Anotace:
Práce se zabývá charakteristikou proměnných marketingového a komunikačního mixu, analýzou a zhodnocením marketingových a komunikačních nástrojů a postupu české pobočky společnosti Philip Morris a návrhem případných úprav. Práce je rozdělená do několika části. První část je zcela teoretická a je věnovaná obecným marketingovým pojmům a definicím. Druhá část se zabývá specifikou tabákového trhu a rozsahem …víceAbstract:
Thesis is dedicated to characteristics of marketing and communication mix, to analysis and evaluation of marketing and communication tools and processes of Czech branch of Philip Morris company and to possible advices. Thesis is divided into three parts. The first part is a theoretical one, dedicated to general marketing definitions. The second one deals with the specific of tobacco market and with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29721
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2012
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Martin Jurek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29721
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop
Petra Komarovová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Zuzana Odvárková -
Digital marketing - komunikační strategie firmy s ohledem na rozdílné věkové skupiny
Klára Marková -
Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média
Nikola Herodesová -
Virální marketing komunikační strategie firmy.
Anna Šedová -
International marketing communication
Dominika Kučerová