Využití dat při vývoji, výrobě a distribuci audiovizuálního obsahu na vyžádání – Jakub Rálek
Jakub Rálek
Master's thesis
Využití dat při vývoji, výrobě a distribuci audiovizuálního obsahu na vyžádání
The Use of Data in Development, Production and Distribution of Audiovisual Content on Demand
Anotácia:
Uživatelská data se využívají v současnosti napříč všemi možnými odvětvími. V době, kdy je tržní západní svět orientovaný na potřeby spotřebitele a personifikovanou nabídku produktů a služeb, je práce s nimi nedílnou součástí marketingových nástrojů malých i velkých podniků a předmětem podnikání mnoha IT korporací. Cílem práce je popsat proces jejich získávání, analyzování a vyhodnocování v kontextu …viacAbstract:
Nowdays, user data is currently gathered and used across all possible industries. At the time when the Western market oriented to consumer needs and a personalized products and services, working with user data is an integral part of the marketing strategy of both small and large companies. The aim of this thesis is to describe the process of their acquisition, analysis and evaluation in the context …viacKľúčové slová
video na vyžádáníKľúčové slová
big dataKľúčové slová
filmový průmyslKľúčové slová
audiovizuální archivyKľúčové slová
Amazon.com (firma)Kľúčové slová
marketingKľúčové slová
HBOKľúčové slová
Netflix (firma)Kľúčové slová
internet
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/14716
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2020
- Vedúci: Jakub ŠILER
- Oponent: Jiří VLACH
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Dopad streamovacích služeb na filmovou distribuci a filmový průmysl
Anna Navoychik -
Marketingové řízení firmy Netflix
Ladislav Sala -
Možnosti využití Big Data v komerčním pojišťovnictví
Štěpán Raus -
Využití Big Data v silniční dopravě
Adam Choi -
Big Data and its Security Challenges
Mayank Jitendrabhai Modi -
Big Data jako základ pro Industrie 4.0. v řízení dodavatelského řetězce
Ekaterina Miller -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Srovnání české produkce HBO se seriály a minisériemi České televize
Nikol Patíková