Marek Hoza

Bakalářská práce

Test a implementace marketingové kampaně pro neziskovou organizaci

Test and Implementation of a Marketing Campaign for a Non-profit Organization
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem a testem marketingové kampaně pro neziskovou organizaci Nadační fond pro výzkum psychedelik PSYRES. V rámci práce byl definován problém, který chce organizace řešit, byla navržena kampaň, která byla následně testována a upravena dle poznatků z výzkumu. Předmětem práce měla být i její implementace v praxi, z té však nakonec sešlo kvůli nedostatečnému zájmu u cílové …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the design and testing of a marketing campaign for a non-profit organization called PSYRES The Psychedelics Research Foundation. The problem which the organization wants to solve was defined, the campaign was designed, tested and modified according to the research findings. The work was to include its implementation in practice, but this was ultimately abandoned due …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Michal Stránský, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hoza, Marek. Test a implementace marketingové kampaně pro neziskovou organizaci. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace