Sustainable consumer behavior in the fashion market – Elizaveta Zhukova
Elizaveta Zhukova
Diplomová práce
Sustainable consumer behavior in the fashion market
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na specifika udržitelného spotřebitelského chování generace Z na módním trhu. Hlavním cílem této práce je prozkoumat a zhodnotit udržitelné chování generace Z na módním trhu v období po pandemii COVID-19.Teoretická část se věnuje charakteristice generace Z, především z hlediska jejího spotřebitelského chování. Dále vysvětluje základní pojmy týkající se udržitelnosti a spotřebitelského …víceAbstract:
The master’s thesis focuses on the specifics of sustainable consumer behavior of Generation Z in the fashion market. The main objective of the thesis is to investigate and evaluate the sustainable behavior of Generation Z in the post-COVID-19 fashion market. The theoretical part outlines the characteristics of Generation Z with a particular focus on its behavioral patterns, alongside the concepts of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The role of brand heritage in consumer behavior within the restaurant industry in Bangladesh
Sharhan Shameem Deeab -
Understanding of ethical consumer
Kateřina Bartoníčková -
Marketingová strategie společnosti McDonald´s na českém trhu z pohledu udržitelnosti (s cílením na Generaci Z)
Matěj Škáva -
Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům
Natálie Křepelková -
Zodpovědné cestování generace Z: Přístup mladých cestovatelů k udržitelnosti
Kateřina Pivoňková