Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí – Bc. Zuzana Beranová
Bc. Zuzana Beranová
Diplomová práce
Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí
Ethical Aspects of Alcoholic Beverages Advertising from the Perspective of School Children
Anotace:
Diplomová práce se zabývá konkrétními etickými aspekty reklamy na alkoholické nápoje. Teoretická část pojednává o podnikatelské etice, reklamě, alkoholických nápojích a regulaci reklamy. Praktická část využívá kvalitativní i kvantitativní metody výzkumu ke zjištění pohledu školních dětí na alkoholické nápoje a reklamu na ně. Projektová část předkládá doporučení, jak zlepšit alkoholovou problematiku …víceAbstract:
The diploma thesis deals with specific ethical aspects of advertising for alcoholic beverages. The theoretical part deals with business ethics, advertising, alcoholic beverages and regulation of advertising. The practical part uses qualitative and quantitative methods to find out the view of school children on alcoholic beverages and advertising on them. The project part proposes recommendations on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Beranová, Zuzana. Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje
Martin Glombíček -
Obal na alkoholické nápoje
Ondřej JIRÁSKA -
Alkoholismus jako sociální problém
Antonín Hašek -
Vliv reklamy na školní děti
Jan Kostka -
Reklama a její vliv na děti ve stádiu školního dětství
Jana Korotvičková -
Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku
Irena Míková -
Reklama a její vnímání dětmi. Zvukové a jazykové prostředky reklamy a jejich využití ve školním vyučování
Eva Veselá -
Reklama a její vliv na děti
Tereza Urbánková