Waldorfské školství - alternativa primární edukace žáků se speciálními potřebami? – Kateřina URBANOVÁ
Kateřina URBANOVÁ
Bachelor's thesis
Waldorfské školství - alternativa primární edukace žáků se speciálními potřebami?
Waldorf education - alternative primary education for children with special needs?
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zpracována na téma Waldorfské školství - alternativa primární edukace žáků se speciálními potřebami? V teoretické části práce jsem se zabývala třemi hlavními pojmy, které se objevují již v názvu mé bakalářské práce. Vymezením pojmu žák se speciálními vzdělávacími potřebami dle Školského zákona a jeho prováděcí vyhlášky č. 73/2005 Sb., primární edukací a waldorfským školstvím …viacAbstract:
This Bachelor´s thesis is called "Waldorf school system alternative to primary education for children with special needs?" Theoretical part of this work focuses on three main terms already mentioned in the above title of my Bachelor´s work definition of the term children with special educational needs in accordance with the Education Law and its implementing regulation no.73/2005 Coll., primary education …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Zverejniť od: 5. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ing. Renata Švestková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
URBANOVÁ, Kateřina. \textit{Waldorfské školství - alternativa primární edukace žáků se speciálními potřebami?}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Health and Social Studies. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/938wot/.
Jak správně citovat práci
URBANOVÁ, Kateřina. Waldorfské školství - alternativa primární edukace žáků se speciálními potřebami?. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social StudiesBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Názov
Vložil
Vložené
Práva