Silvie Vytvarová, Dis
Bachelor's thesis
Osobní značka
Personal brand
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá grafickým designem a to především brandingem. Tato práce obsahuje teoretickou část, která se zabývá hlavními tématy branding designu, jako jsou tvorba loga, barevnost, typografie, tiskoviny, tvorba grafického manuálu až po online prezentaci značky na webu nebo sociálních sítích. Praktická část obsahuje zpracování vybraného tématu, které obsahuje rešerši výrobců kombuchy na …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on graphic design and above all on branding. This thesis contains a theoretical part that deals with the main topics of branding design, such as creating a logo, colors, typography, printed materials, creating a graphic manual, up to the online presentation of the brand on the web or social networks. The practical part contains the processing of a selected topic, which includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2023
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB14676
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2023
- Supervisor: MgA. Petr Hůza
- Reader: MgA. Eva Horská
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 9. 2023 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Grafická a intermediální tvorba / Grafická a intermediální tvorba
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Obalový design a vizuální identita limonád ZON
Markéta Rašínová -
Obalový design a jednotný vizuální styl značky Cider Bohemia
Dominika Hynková -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Tvorba a design autorské učebnice
Vendula Franková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
22/9/2023
Kohout, J.
22/9/2023