Bc. Kristýna Hancková

Bachelor's thesis

Hodnota pro zákazníka a její atributy u služeb autoservisu

Customer value and it´s atributes of a car service
Abstract:
Předkládaná práce je zaměřena na problematiku hodnoty pro zákazníka a její atributy. Byly dokumentovány práce autorů, kteří se touto problematikou zaobírají. Ukázalo se, že v některých směrech existují odlišná pojetí, na něž jsou uvedeny příslušné odkazy. Vztahy mezi dodavatelem a zákazníkem mají velmi široké dimenze a při maximálním uspokojování potřeb zákazníka nutno vycházet z daných specifických …more
Abstract:
This work is focused on customer value and its attributes. Works of authors, who are interested in this problem have been documented. It turned out that in some respects, there are different concepts, which are given the appropriate links. Relations between the supplier and the customer have a very large dimension and the maximum satisfaction of customer needs to be given based on the specific circumstances …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 8. 2011
  • Supervisor: Ing. Zuzana Ehlová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hancková, Kristýna. Hodnota pro zákazníka a její atributy u služeb autoservisu. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická