Hodnota pro zákazníka a její atributy u služeb autoservisu – Bc. Kristýna Hancková
Bc. Kristýna Hancková
Bachelor's thesis
Hodnota pro zákazníka a její atributy u služeb autoservisu
Customer value and it´s atributes of a car service
Abstract:
Předkládaná práce je zaměřena na problematiku hodnoty pro zákazníka a její atributy. Byly dokumentovány práce autorů, kteří se touto problematikou zaobírají. Ukázalo se, že v některých směrech existují odlišná pojetí, na něž jsou uvedeny příslušné odkazy. Vztahy mezi dodavatelem a zákazníkem mají velmi široké dimenze a při maximálním uspokojování potřeb zákazníka nutno vycházet z daných specifických …moreAbstract:
This work is focused on customer value and its attributes. Works of authors, who are interested in this problem have been documented. It turned out that in some respects, there are different concepts, which are given the appropriate links. Relations between the supplier and the customer have a very large dimension and the maximum satisfaction of customer needs to be given based on the specific circumstances …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2011
- Supervisor: Ing. Zuzana Ehlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANCKOVÁ, Kristýna. \textit{Hodnota pro zákazníka a její atributy u služeb autoservisu}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2011. Available from: https://theses.cz/id/93qur2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hancková, Kristýna. Hodnota pro zákazníka a její atributy u služeb autoservisu. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Atributy hodnoty pro zákazníka společnosti Shell Czech Republic, a. s.
Radka Horáčková -
Atributy hodnoty pro zákazníka značky Bushman
Kristýna Schillerová -
Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků
Věra Hráská -
Hodnota pro zákazníky a její atributy u olejů pro osobní auta
Petra Halámková -
Stanovení hodnoty pro zákazníka pro vybranou kategorii chemických produktů
Daniela Kaplanová -
Zvyšování hodnoty pro zákazníka prostřednictvím nehmotných užitků v chemickém průmyslu
Kateřina Černíková -
Služby poskytované zákazníkům jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu
Jan Suchý -
Podpora prodeje jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu
Lada Borecká