Zuzana MALIČOVÁ

Bakalářská práce

Úroveň kognitivního morálního usuzování dítěte v závislosti na jeho školním prospěchu.

The level of cognitive moral reasoning, depending on the child's academic achievement
Anotace:
Cílem této práce je v teoretické části podat ucelenější obraz o morálce a morálním usuzování. Popsat stádia a stupně morálního vývoje, morální heteronomii a autonomii. Rozebrat psychologické pojetí morálky a zejména se zaměřit na teorii kognitivního vývoje. Upozornit na možnosti morální výchovy na základních školách a roli učitele z hlediska morální výchovy. Popsat vývojové období adolescence. Praktická …více
Abstract:
The aim of this work is to give in the theoretical part more comprehensive picture of morality and moral reasoning. To describe the stage and levels of moral development, moral heteronomy and autonomy. To break down the psychological concept of morality and in particular to focus on the theory of cognitive development. To draw attention to the possibilities of moral education in primary schools and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Arnošt Smolík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MALIČOVÁ, Zuzana. Úroveň kognitivního morálního usuzování dítěte v závislosti na jeho školním prospěchu.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času + 4 sp.