Analýza tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o. – Vladimír Vaněk
Vladimír Vaněk
Bakalářská práce
Analýza tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o.
Analysis of Marketing Strategy of Service ALS28.cz for the Company Weomax Group s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o., která je jediným poskytovatelem této služby. Práce se skládá ze dvou částí. Část první je zaměřena teoretickou problematiku marketingového plá-nování a klade si za cíl zachytit nejpodstatnější části marketingového plánování v sektoru služeb. Tyto teoretické poznatky jsou nadále využívání …víceAbstract:
This thesis focuses on the analysis of marketing strategy of service ALS28.cz for the com-pany Weomax Group s.r.o., which is the only provider of this service. The work consists of two parts. First part focuses theoretical problems of marketing planning and aims to capture the most important part of the marketing planning in the service sector. The theoretical knowledge continue to use the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2015
Zveřejnit od: 24. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VANĚK, Vladimír. \textit{Analýza tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/93xeec/.
Jak správně citovat práci
Vaněk, Vladimír. Analýza tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.8.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 8. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Komunikační mix pro podnik služeb
Veronika Kůtková