Eva Pilmaierová

Bakalářská práce

Marketing in Public Space

Marketing in Public Space
Anotace:
In this bachelor’s thesis focused on ‘marketing in public spaces’ I will try to investigate the marketing use of public spaces in Prague. In the first part of my thesis, I will examine the general notion of public spaces, its’ limitations and regulations specific to the Prague and the Czech Republic. The specification on how the information for the practical part is going to be gathered and analyzed …více
Abstract:
In this bachelor’s thesis focused on ‘marketing in public spaces’ I will try to investigate the marketing use of public spaces in Prague. In the first part of my thesis, I will examine the general notion of public spaces, its’ limitations and regulations specific to the Prague and the Czech Republic. The specification on how the information for the practical part is going to be gathered and analyzed …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration