Analýza nákupního prostředí v prodejnách mobilních operátorů – Julie Horáková
Julie Horáková
Bakalářská práce
Analýza nákupního prostředí v prodejnách mobilních operátorů
Shopping Environment Analysis in the Mobile Operator's Stores
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního prostředí v prodejnách mobilního operátora O2 Czech Republic a.s. Jejím cílem je analýza a srovnání jednotlivých prodejen a jejich nákupního prostředí. V teoretické části práce je popsáno nákupní prostředí a jsou zde definovány jeho výchozí prvky. Druhá kapitola je zaměřena na charakteristiku společnosti O2 Czech Republic a.s. Výzkumná část je rozdělena …víceAbstract:
This thesis deals with shopping environment analysis of mobile operator’s O2 Czech Republic stores a.s. The aim is to analyse and compare the stores and its shopping environment. The theoretical part of the thesis it describes the shopping environment and its initial features. The second part is focused on characteristics of the company O2 Czech Republic a.s. The research part is divided into three …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107697
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Sandra Vítková
- Oponent: Petra Krbová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jitka Kučerová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia
Lucie Mádlová -
Mystery shopping v retailovém bankovnictví
Miroslava Zatloukalová -
Mystery shopping
Miroslav Boháč -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Kateřina Bayerlová -
Mystery shopping ve vybrané firmě
Lucie VOLKOVÁ