Analýza nákupního prostředí v prodejnách mobilních operátorů – Julie Horáková
Julie Horáková
Bachelor's thesis
Analýza nákupního prostředí v prodejnách mobilních operátorů
Shopping Environment Analysis in the Mobile Operator's Stores
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního prostředí v prodejnách mobilního operátora O2 Czech Republic a.s. Jejím cílem je analýza a srovnání jednotlivých prodejen a jejich nákupního prostředí. V teoretické části práce je popsáno nákupní prostředí a jsou zde definovány jeho výchozí prvky. Druhá kapitola je zaměřena na charakteristiku společnosti O2 Czech Republic a.s. Výzkumná část je rozdělena …moreAbstract:
This thesis deals with shopping environment analysis of mobile operator’s O2 Czech Republic stores a.s. The aim is to analyse and compare the stores and its shopping environment. The theoretical part of the thesis it describes the shopping environment and its initial features. The second part is focused on characteristics of the company O2 Czech Republic a.s. The research part is divided into three …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/107697
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: Sandra Vítková
- Reader: Petra Krbová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁKOVÁ, Julie. \textit{Analýza nákupního prostředí v prodejnách mobilních operátorů}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2015. Available from: https://theses.cz/id/94jjmq/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jitka Kučerová -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia
Lucie Mádlová -
Mystery shopping v retailovém bankovnictví
Miroslava Zatloukalová -
Mystery shopping
Miroslav Boháč -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Kateřina Bayerlová -
Mystery shopping ve vybrané firmě
Lucie VOLKOVÁ