Bc. Tomáš Kruliš
Diplomová práce
Marketingová komunikace
Marketing communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací železničního dopravce RegioJet, a. s. Hlavním cílem práce je vytvoření návrhů a doporučení, která povedou ke zlepšení a zefektivnění marketingové komunikace zmíněného dopravce. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Je zde charakterizována …víceAbstract:
This thesis deals with the topic of marketing communication of a Czech railway carrier RegioJet a. s. The aim of this thesis is to come up with suggestions and recommendations to improve RegioJet’s marketing communication and increase its efficiency. This thesis consists of two parts - theoretical framework and application part.The first part presents key theoretical concepts related to marketing and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Marketing communication activities of ESN CULS Prague
Liubov Khlebtcova -
Evaluation of Marketing Communication
Vasilisa Shulpina -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev
Název
Vložil
Vloženo
Práva