Analýza trhu v oblasti CRM systémů v rámci aktuálních trendů z pohledu marketingu – Denisa Kortanová
Denisa Kortanová
Diplomová práce
Analýza trhu v oblasti CRM systémů v rámci aktuálních trendů z pohledu marketingu
Market analysis of CRM systems in line with their current trends in supporting marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématikou CRM systémů v rámci jejich aktuálních trendů z pohledu podpory marketingu. Cílem diplomové práce je zhodnotit současný stav CRM systémů dostupných na českém trhu se zaměřením na poskytování funkcionalit k podpoře marketingu v souladu s aktuálními trendy. Pro dosažení tohoto cíle je nejprve definován pojem CRM systém a vysvětlena jeho souvislost s marketingem. Zároveň …víceAbstract:
This thesis delves into the subject of CRM systems and their current trends in supporting marketing. Specifically, the aim of this thesis is to evaluate the current state of CRM systems available in the Czech market, focusing on providing functionalities to support marketing in line with current trends. To achieve this, the thesis first defines the concept of a CRM system and its connection with marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92572
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Josef Basl
- Oponent: Jana Fortinová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92572
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Informační systémy a technologie / Řízení podnikové informatiky
Práce na příbuzné téma
-
Trendy v oblasti podnikových CRM systémů
Ekaterina Smolkina -
Tiktok business and CRM system
Kaiqiang Yang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
Výběr CRM systému pro konkrétní podnik
Ema Štefániková -
Nasazení systému CRM v podniku
Martin Matta -
Integrace dat a analýza použitelnosti CRM systému Salesforce v neziskovém prostředí
Dominik Brázdil -
Zavedení CRM systému pro obchodní oddělení společnosti OMAX Holding s.r.o.
David Mareš