Kritická místa ve výuce základů společenských věd z pohledu učitelů gymnázia – Bc. Daniela HAVRÁNKOVÁ
Bc. Daniela HAVRÁNKOVÁ
Diplomová práce
Kritická místa ve výuce základů společenských věd z pohledu učitelů gymnázia
Critical Areas in Teaching of Social Sciences from the Perspective of Grammar School Teachers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem kritických míst ve výuce základů společenských věd. Hlavním cílem práce je zjistit, jak učitelé gymnázia pohlíží na kritická místa v předmětu základy společenských věd. V teoretické části práce je nejprve vymezen pojem kritická místa a další související pojmy a poté jsou představeny výzkumy kritických míst. Praktická část zjišťuje pomocí případové studie provedené …víceAbstract:
The diploma thesis deals with critical areas in teaching of Social Science. The main aim of the work is to find out how grammar school teachers perceive critical areas in teaching of Social Science. In the theoretical part of the thesis, the concept of critical areas and other related terms are defined. Then research of critical areas is presented. The practical part uses a case study based on interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Antonín Staněk, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVRÁNKOVÁ, Daniela. Kritická místa ve výuce základů společenských věd z pohledu učitelů gymnázia. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Jak se učí základy společenských věd na prestižních středních školách v České republice a Velké Británii
Vanda Staňková -
Výchova občana v rámci předmětu základy společenských věd na gymnáziích
Hana Sýkorová -
Srovnání vybraných národních vzdělávacích plánů se zaměřením na základy společenských věd
Marcel Jung -
Současné pojetí výuky evropské integrace v hodinách dějepisu a základů společenských věd na gymnáziích
Bára Vencálková -
Rozvoj nadaných žáků ve výuce základů společenských věd
Tobiáš Štěpánek -
Přínos uměleckých předmětů pro výuku dějepisu a základů společenských věd na středních školách
Kristýna Hvižďová -
Tvorba pracovních listů ve výuce předmětu základy společenských věd na praktické škole dvouleté
Veronika HÁJKOVÁ -
Modifikace a tvorba pracovních listů ve výuce předmětu základy společenských věd na praktických školách
Veronika LIŠKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
18. 4. 2024