Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. – Bc. Eliška Volná
Bc. Eliška Volná
Diplomová práce
Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s.
A Project to Improve Marketing Communication of Selected Brick-and-Mortar Stores of the Company ETA a. s.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. Cílem bylo vytvoření projektu, který povede ke zlepšení marketingové komunikace na vybraných prodejnách. Cílem teoretické části byla literární rešerše odborné literatury související zejména s marketingovou komunikací. Praktická část vychází z východisek získaných v teoretické …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on improving the current state of marketing communication in selected brick-and-mortar stores of ETA a.s. The aim was to create a project that would lead to the improvement of marketing communication in these stores. The theoretical part consisted of a literary review of professional literature related to marketing communication. The practical part was based on the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOLNÁ, Eliška. \textit{Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/94vsi7/.
Jak správně citovat práci
Volná, Eliška. Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s.. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Analýza prezentačních dovedností zaměstnanců pro potřeby marketingové komunikace v malé společnosti
Jiří Slavětínský -
Možnosti měření efektivnosti influencerské marketingové komunikace na Instagramu
Radim Zacios -
Pozorování v marketingovém výzkumu
Anna Marečková -
Pozorování v marketingovém výzkumu
Ludvík Děcký -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Pozorování v marketingovém výzkumu
Jana Vorlíčková -
Pozorování v marketingovém výzkumu
Lucie Anderlová