Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. – Bc. Eliška Volná
Bc. Eliška Volná
Master's thesis
Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s.
A Project to Improve Marketing Communication of Selected Brick-and-Mortar Stores of the Company ETA a. s.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. Cílem bylo vytvoření projektu, který povede ke zlepšení marketingové komunikace na vybraných prodejnách. Cílem teoretické části byla literární rešerše odborné literatury související zejména s marketingovou komunikací. Praktická část vychází z východisek získaných v teoretické …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on improving the current state of marketing communication in selected brick-and-mortar stores of ETA a.s. The aim was to create a project that would lead to the improvement of marketing communication in these stores. The theoretical part consisted of a literary review of professional literature related to marketing communication. The practical part was based on the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOLNÁ, Eliška. \textit{Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/94vsi7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Volná, Eliška. Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s.. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Analýza prezentačních dovedností zaměstnanců pro potřeby marketingové komunikace v malé společnosti
Jiří Slavětínský -
Možnosti měření efektivnosti influencerské marketingové komunikace na Instagramu
Radim Zacios -
Pozorování v marketingovém výzkumu
Anna Marečková -
Pozorování v marketingovém výzkumu
Ludvík Děcký -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Pozorování v marketingovém výzkumu
Jana Vorlíčková -
Pozorování v marketingovém výzkumu
Lucie Anderlová