Jan KŘÍHA
Bachelor's thesis
Konstrukční návrh rámu vozidla typu "lightweight"
Engineering design of frame for lightweight vehicles
Abstract:
Tato práce pojednává o základních pilířích automobilů a význam této práce spočívá v nalezení vhodného materiálu pro výrobu rámu sportovního elektromobilu. Dále se kontroluje napětí a průhyb v místě horních úchytů ramen.Abstract:
This thesis deals with the basic pillars of cars and the importance of this work lies in the search for suitable material for the production of a sports electric car frame. Further, the stress and deviation at the point of the upper arm handles are checked.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Josef Formánek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KŘÍHA, Jan. Konstrukční návrh rámu vozidla typu "lightweight". Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojníVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Mechanical EngineeringBachelor programme / field:
Mechanical Engineering / Transport Vehicles and Handling Machinery
Theses on a related topic
-
Úloha negativní zpětné vazby zprostředkované fosfatázou DUSP6/MKP3 v signální dráze ERK aktivované onkogeny BRAF a NRAS
Magdaléna Zacpalová -
Implementace, kalibrace a využití podmínek tvárného lomu v programech MKP
Petr Kubík -
MKP analýza ozubení s mikrogeometrickými modifikacemi s využitím konvenčního výpočtářského SW
Roman Potrok -
Simulace obráběcích operací pomocí explicitní MKP
Andrej Gabriš -
Řešení axiálně zatížených prutů pomocí vlastní implementace MKP s využitím lineárního prvku
Tomáš Plucnar -
Zlepšení cache lokality MKP pomocí křivek vyplňujících prostor
Petr Král -
Řešení axiálně zatížených prutů pomocí vlastní implementace MKP s využitím kvadratického prvku
Lukáš Janáčik -
Návrh rámu formule student s využitím MKP
Ondřej Polívka