Účinnost a využití nástrojů marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s. – Tereza Mladenova
Tereza Mladenova
Bachelor's thesis
Účinnost a využití nástrojů marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s.
The effectiveness and use of UNIMARCO a.s. marketing communication tools
Abstract:
Tématem bakalářské práce je vysvětlení účinnosti marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s., která se zabývá prodejem a servisem zemědělské, vinařské, pivovarské techniky na českém a slovenském trhu. Práce se bude zaměřovat na nástroje komunikačního mixu, které společnost využívá ke své propagaci a pomocí analýz, dotazníkového šetření, zjistit nejvhodnější marketingovou komunikaci pro UNIMARCO …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is an explanation of the effectiveness of marketing communication of UNIMARCO a.s., which deals with the sale and service of agricultural, wine, brewing technology on the Czech and Slovak market. The work will focus on the tools of the communication mix, which the company uses for its promotion and through analysis, questionnaire survey, find the most suitable marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Reader: Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MLADENOVA, Tereza. \textit{Účinnost a~využití nástrojů marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2019. Available from: https://theses.cz/id/9591aj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nástroje marketingové komunikace města Zbiroh a jejich efektivnost
Kristýna Palková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Využití sociálních médií jako nástroje marketingové komunikace a jeho dopady na obchodní výsledky a zákaznickou loajalitu ve vybraném podniku
Tereza Unčovská -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Vliv sociálních médií jako nástroje marketingové komunikace na prodeje knih ve vybraném nakladatelství
Terezie Zajíčková