Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience – Radim Zacios
Radim Zacios
Bakalářská práce
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
Digital Marketing as a Tool to improve Brand Experience
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na nástroje digitálního marketingu a jejich vlivu na Brand experience. Analyzuje nejčastější nástroje digitálního marketingu, identifikuje jejich charakteristiku a způsoby využití. Tato práce si klade za cíl tyto nástroje popsat a nabídnout pohled veřejnosti na tyto aktivity. Zároveň tato práce poskytuje ucelený pohled na zákaznickou zkušenost a faktory, které ji ovlivňují. Veškeré …víceAbstract:
This paper focuses on tools of digital marketing and their impact on Brand Experience. It analyzes individual tools of digital marketing, identifies their characteristics and ways of use. All information was drawn from professional sources. This work also uses a questionnaire to find out how the public perceives digital tools and their impact on the brand experience. All information was drawn from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Petra Chytilová
- Oponent: Petr Laštovka, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Digitální marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
Helena Skácelová -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships
Romina Cheraghalizadeh -
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Iuliia Dubrovna
Název
Vložil
Vloženo
Práva