Bc. Alissa Kazazayeva

Diplomová práce

Marketing and Consumer Behavior

Marketing and Consumer Behavior
Anotace:
Internet Marketing je nezastavitelný trend, kamenné obchody ztrácí svou hodnotu bez online přítomnosti. Vznik internetu vytvořil pro spotřebitele celou novou zkušenost, pokud jde o sběr informací, porovnávání produktů nebo cen a možnost nákupu na internetu. Spotřebitelské chování na internetu je tedy pro obchodníky důležitým faktorem. Chcete-li předpovídat chování spotřebitelů na internetu, obchodníci …více
Abstract:
Internet Marketing is unstoppable trend, “brick-and-mortar” business is loosing its value without an online presence. The origination of the internet created an entire new experience for consumers regarding gathering information, comparing products or prices and the possibility of purchasing on the internet. Therefore consumer behaviour on the internet is an important factor for marketers. To predict …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Andrej Mazán, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní