Vzdělávací program se zaměřením na kubistické umění – Anna Deduchová
Anna Deduchová
Bakalářská práce
Vzdělávací program se zaměřením na kubistické umění
The educational program focusing on cubistic art
Anotace:
Bakalářská práce zpracovává téma kubistické umění. Cílem práce bylo vytvořit vzdělávací program pro žáky gymnázií zaměřený na kubistické umění. Program byl realizován ve spolupráci s Gymnáziem a Střední odbornou školou pedagogickou Jeronýmova v Liberci. Bakalářská práce je rozdělena na dva hlavní celky teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce obsahuje potřebnou teorii pro vytvoření programu …víceAbstract:
The bachelor dissertation processes the topic of cubism. The goal of the dissertation was to create an educational program focusing on cubism for secondary school students. The whole educational program was realized in collaboration with the Comprehensive and pedagogical secondary school Jeronýmova in Liberec. The Bachelor dissertation contains the necessary theory for creating the program, delimits …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Pechová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Deduchová, Anna. Vzdělávací program se zaměřením na kubistické umění. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Třífázový model učení v jazykové složce předmětu český jazyk a literatura
Michaela POC -
Využití třífázového modelu učení ve výuce slohu
Hana Bouzková -
Využití třífázového modelu učení ve výuce o odpadech
Irena KOCIÁNOVÁ -
Užití populární literatury a literatury pro dospívající ve výuce anglického jazyka
Mario POKORNÝ -
Bauhaus jako východisko k výuce fotografie dětí a dospívajících
Daniela Martinová -
Srovnání vlivu klasické a waldorfské metody výuky na resilienci dospívajícího
Markéta REICHELOVÁ -
Srovnání vlivu klasické a waldorfské metody výuky na resilienci dospívajícího
Markéta REICHELOVÁ -
Dítě, dospívající s ADHD ve výuce
Martina ČMIELOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva