Základní pojmy marketingu, jeho úkoly a druhy marketingu – Bc. Petr Salát
Bc. Petr Salát
Bakalářská práce
Základní pojmy marketingu, jeho úkoly a druhy marketingu
Basic Concepts of Marketing, his Objektives and Types of Marketing
Anotace:
Marketing je úžasná věc a má zvědavost poznat tuto filozofii podnikání zařídila výběr právě tohoto tématu. Je zajímavé vědět kam, až marketing podniku sahá, je dobré vědět co znamená a co má za úkol. Proč? Protože marketing je součástí každého z nás, každý se ho denně účastní aniž by o tom nějak přemýšlel. Chtěl jsem zjistit, jak takový marketing pracuje, jak působí a jak se projevuje. Bakalářskou …víceAbstract:
Marketing is wonderful thing and my curiosity to explore philosophy of undertaking took control over my choice of this topic. It is interesting to know how complex marketing of company can be and it is good to know what it means and what are its objectives. Why? Because marketing is part of each of us, everybody is participating on it on daily basis, with even not thinking about it. I wanted to find …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/sbct1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Hana Železná
- Oponent: Ing. Karel Mráček, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
Komparace marketingu a managementu fotbalových klubů FC ELSEREMO Brumov a FC TVD Slavičín
Tomáš Kolouch -
Role reklamního sloganu v marketingu a image značky
Anna Matějáková -
Základní pojmy marketingu, jeho úkoly, druhy marketingu
Zuzana Humlová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Eva Soudková