Bc. Petr Salát

Bakalářská práce

Základní pojmy marketingu, jeho úkoly a druhy marketingu

Basic Concepts of Marketing, his Objektives and Types of Marketing
Anotace:
Marketing je úžasná věc a má zvědavost poznat tuto filozofii podnikání zařídila výběr právě tohoto tématu. Je zajímavé vědět kam, až marketing podniku sahá, je dobré vědět co znamená a co má za úkol. Proč? Protože marketing je součástí každého z nás, každý se ho denně účastní aniž by o tom nějak přemýšlel. Chtěl jsem zjistit, jak takový marketing pracuje, jak působí a jak se projevuje. Bakalářskou …více
Abstract:
Marketing is wonderful thing and my curiosity to explore philosophy of undertaking took control over my choice of this topic. It is interesting to know how complex marketing of company can be and it is good to know what it means and what are its objectives. Why? Because marketing is part of each of us, everybody is participating on it on daily basis, with even not thinking about it. I wanted to find …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Hana Železná
  • Oponent: Ing. Karel Mráček, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS