Závislost na digitálních hrách u žáků 2.stupně základních škol – Eirini AKRITIDU
Eirini AKRITIDU
Bakalářská práce
Závislost na digitálních hrách u žáků 2.stupně základních škol
Addiction to digital games in lower secondary school
Abstract:
The bachelor work focuses on the issue of addiction to digital games. The target group were secondary school pupils. The work is divided into two main parts, the theoretical and practical part. The theoretical part is introduced through processing finding from professional literature, for a deeper understanding of the issue. The practical part is then devoted to research, which was carried out using …víceAbstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku závislosti na digitální hry. Cílovou skupinou byly žací druhého stupně základních škol. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je představena prostřednictvím zpracování poznatků z odborné literatury, pro hlubší pochopeni problematiky. Praktická část se pak věnuje výzkumu, který byl proveden metodou dotazníku …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Mrázek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
AKRITIDU, Eirini. Závislost na digitálních hrách u žáků 2.stupně základních škol. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání a základy technických věd a informačních technologií pro vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Digitální média a jejich místo v životě žáků druhého stupně základní školy
Pavla Lišková -
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Digitální technologie ve výuce EFL (ESL) na 2. stupni základní školy
Barbora BEILOVÁ -
Digitální učební pomůcky ve výuce na základní škole
Tomáš HANÁK -
Digitální technologie v práci učitele na 2. stupni základní školy
Dominik MICHALEC -
Webové stránky jako digitální nástroj pro výuku informatiky na základní škole
Martin Šalda -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek
Název
Vložil
Vloženo
Práva