Marketingová strategie rozvoje ženského fotbalu v ČR – Václav Kudrna
Václav Kudrna
Diplomová práce
Marketingová strategie rozvoje ženského fotbalu v ČR
Marketing strategy for the development of women's football in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce je zaměřená na analýzu současného stavu ženského fotbalu v ČR a na zlepšení marketingové strategie. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá marketingovou teorií. Soustředí se na pojmy marketing, marketingový produkt, marketingový mix. Tyto pojmy jsou dále popsány ve sportovním a fotbalovém prostředí. Teorie se věnuje také marketingové komunikaci a komunikačnímu mixu. Praktická …víceAbstract:
This work is focused on the analysis of the current situation of women's football in the Czech Republic and on proposals for improving the marketing strategy. The work is divided into two parts. The theoretical part deals with marketing theory. It focuses on the concepts of marketing, marketing product, marketing mix. These concepts are further described in sports and football. The theory is also focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87051
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 10. 2022
- Vedoucí: Markéta Votoupalová
- Oponent: Jan Pauly
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87051
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Sportovní diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková