Václav Kudrna

Diplomová práce

Marketingová strategie rozvoje ženského fotbalu v ČR

Marketing strategy for the development of women's football in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce je zaměřená na analýzu současného stavu ženského fotbalu v ČR a na zlepšení marketingové strategie. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá marketingovou teorií. Soustředí se na pojmy marketing, marketingový produkt, marketingový mix. Tyto pojmy jsou dále popsány ve sportovním a fotbalovém prostředí. Teorie se věnuje také marketingové komunikaci a komunikačnímu mixu. Praktická …více
Abstract:
This work is focused on the analysis of the current situation of women's football in the Czech Republic and on proposals for improving the marketing strategy. The work is divided into two parts. The theoretical part deals with marketing theory. It focuses on the concepts of marketing, marketing product, marketing mix. These concepts are further described in sports and football. The theory is also focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 10. 2022
  • Vedoucí: Markéta Votoupalová
  • Oponent: Jan Pauly

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87051