Tvorba propagačního videa pro vybranou cílovou skupinu – Daniel Outrata
Daniel Outrata
Bakalářská práce
Tvorba propagačního videa pro vybranou cílovou skupinu
Anotace:
Téma této bakalářské práce se zabývá tvorbou propagačního videa pro vybranou cílovou skupinu. Soustředí se na tvorbu propagačního videa s důrazem na cílovou skupinu, což je klíčovým prvkem úspěšného marketingu v dnešním digitálním věku. Práce nabídne jak teoretický vhled, zkoumající koncepty týkající se marketingové komunikace, světa multimédií, tak i praktický průvodce, který krok po kroku vysvětlí …víceAbstract:
The topic of this bachelor's thesis deals with the creation of promotional videos for a selected target group. It focuses on creating promotional video with an emphasis on the target audience, which is a key part of successful marketing in today's digital age. The thesis will offer both atheoretical perspective, exploring concepts related to marketing communication, and the world of multimedia, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miloslava Kašparová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Outrata, Daniel. Tvorba propagačního videa pro vybranou cílovou skupinu. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Postup při tvorbě video propagace pro SMP
Pavel Ulman -
Propagace kombinovaného studia oboru Textilní marketing
Dominika Velíšková -
Propagační video jako nástroj marketingové komunikace golfové společnosti
Veronika Hrozová Kotoučová