Tvorba propagačního videa pro vybranou cílovou skupinu – Daniel Outrata
Daniel Outrata
Bachelor's thesis
Tvorba propagačního videa pro vybranou cílovou skupinu
Abstract:
Téma této bakalářské práce se zabývá tvorbou propagačního videa pro vybranou cílovou skupinu. Soustředí se na tvorbu propagačního videa s důrazem na cílovou skupinu, což je klíčovým prvkem úspěšného marketingu v dnešním digitálním věku. Práce nabídne jak teoretický vhled, zkoumající koncepty týkající se marketingové komunikace, světa multimédií, tak i praktický průvodce, který krok po kroku vysvětlí …moreAbstract:
The topic of this bachelor's thesis deals with the creation of promotional videos for a selected target group. It focuses on creating promotional video with an emphasis on the target audience, which is a key part of successful marketing in today's digital age. The thesis will offer both atheoretical perspective, exploring concepts related to marketing communication, and the world of multimedia, and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Miloslava Kašparová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OUTRATA, Daniel. \textit{Tvorba propagačního videa pro vybranou cílovou skupinu}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2024. Available from: https://theses.cz/id/962uxt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Outrata, Daniel. Tvorba propagačního videa pro vybranou cílovou skupinu. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Applied Informatics / Multimedia in Company Operations
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Postup při tvorbě video propagace pro SMP
Pavel Ulman -
Propagace kombinovaného studia oboru Textilní marketing
Dominika Velíšková -
Propagační video jako nástroj marketingové komunikace golfové společnosti
Veronika Hrozová Kotoučová