Tomáš Plaček

Bachelor's thesis

Marketingová strategie vybraného podniku

The marketing strategy of Czech Hookah Club – Hlučín
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii, která byla použita podnikem „Czech Hookah Club – Hlučín“ při vstupu na Český trh. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou popsány teoretické poznatky, důležité pro analýzu marketingové strategie podniku. Praktická část je zaměřena na stávající marketingovou strategii podniku …more
Abstract:
The main objective of this thesis is to analyse the marketing strategy that was used by the company „Czech Hookah Club – Hlučín“ when it entered the Czech market. The thesis is divided into two parts - theoretical and analytical. The theoretical part is focused on the theoretical knowledge relevant to the analysis of marketing strategy. The practical part describes current marketing strategy of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Zdeněk Sedláček
  • Reader: František Janatka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management