Marketingová strategie vybraného podniku – Tomáš Plaček
Tomáš Plaček
Bakalářská práce
Marketingová strategie vybraného podniku
The marketing strategy of Czech Hookah Club – Hlučín
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii, která byla použita podnikem „Czech Hookah Club – Hlučín“ při vstupu na Český trh. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou popsány teoretické poznatky, důležité pro analýzu marketingové strategie podniku. Praktická část je zaměřena na stávající marketingovou strategii podniku …víceAbstract:
The main objective of this thesis is to analyse the marketing strategy that was used by the company „Czech Hookah Club – Hlučín“ when it entered the Czech market. The thesis is divided into two parts - theoretical and analytical. The theoretical part is focused on the theoretical knowledge relevant to the analysis of marketing strategy. The practical part describes current marketing strategy of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sedláček
- Oponent: František Janatka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Mediální plán kampaně "Kooperativa NA100PRO"
Tereza Hanzlíčková -
Marketingový plán a mediální strategie na uvedení nového časopisu na český trh
Sandra Stauberová -
Návrh mediální strategie pro značku Don Peppe
Kateřina Hrochová -
Marketingová analýza společnosti Zalando a návrh mediální strategie
Hai Yen Tran