Cystická fibróza a její vliv na vzdělávací proces žáků 2. stupně základních škol – Anežka VOJTOVÁ
Anežka VOJTOVÁ
Bakalářská práce
Cystická fibróza a její vliv na vzdělávací proces žáků 2. stupně základních škol
Cystic fibrosis and its influence on the education of pupils of the 2nd grade of elementary schools
Anotace:
Bakalářská práce, jejímž tématem je žák s cystickou fibrózou, je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje onemocnění a žáka v období 2. stupně základní školy. Praktická část popisuje vliv onemocnění na vzdělávání těchto žáků.Abstract:
Bachelor thesis about cystic fibrosis consist of two parts - a theoretical part and a practical part. The theoretical part describes the disease and pupil of the 2nd grade of elementary school. The practical part is a research about the influence of cystic fibrosis on the education of pupils.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MUDr. Barbora Ludíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOJTOVÁ, Anežka. Cystická fibróza a její vliv na vzdělávací proces žáků 2. stupně základních škol. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva