Cystická fibróza a její vliv na vzdělávací proces žáků 2. stupně základních škol – Anežka VOJTOVÁ
Anežka VOJTOVÁ
Bachelor's thesis
Cystická fibróza a její vliv na vzdělávací proces žáků 2. stupně základních škol
Cystic fibrosis and its influence on the education of pupils of the 2nd grade of elementary schools
Abstract:
Bakalářská práce, jejímž tématem je žák s cystickou fibrózou, je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje onemocnění a žáka v období 2. stupně základní školy. Praktická část popisuje vliv onemocnění na vzdělávání těchto žáků.Abstract:
Bachelor thesis about cystic fibrosis consist of two parts - a theoretical part and a practical part. The theoretical part describes the disease and pupil of the 2nd grade of elementary school. The practical part is a research about the influence of cystic fibrosis on the education of pupils.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: MUDr. Barbora Ludíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOJTOVÁ, Anežka. \textit{Cystická fibróza a její vliv na vzdělávací proces žáků 2. stupně základních škol}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/967pg4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOJTOVÁ, Anežka. Cystická fibróza a její vliv na vzdělávací proces žáků 2. stupně základních škol. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / SPP-VZ
Theses on a related topic
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights