Principy inkluze očima žáků 1. stupně základních škol – Mgr. Bc. Bohdana CUDZIKOVÁ
Mgr. Bc. Bohdana CUDZIKOVÁ
Diplomová práce
Principy inkluze očima žáků 1. stupně základních škol
The Principles of Inclusion from the Point of View of Primary School Pupils
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem inkluze. Mezi hlavní principy inkluze patří respekt k odlišnosti každého žáka, ohled na jeho individuální potřeby a rozvoj spolupráce. Cílem práce je ukázat, jak tyto principy vnímají a hodnotí žáci prvního stupně ZŠ. Teoretickým základem práce je téma socializace dítěte, utváření jeho postojů a vývoj jeho morálního usuzování. Práce dále seznamuje s psychologickými …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of inclusion. The main principles of inclusion are respect for the pupil's difference, regard of his/her individual needs and development of cooperation. The aim of this thesis is to demonstrate how primary school pupils perceive and evaluate these principles. The work focuses on the theoretical grounds of children's socialization, formation of their attitudes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Eleonora Smékalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CUDZIKOVÁ, Bohdana. Principy inkluze očima žáků 1. stupně základních škol. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Trest smrti a morální dilema jeho užívání
Radim KOSTURA -
Vliv interakce s osobami s kombinovanou formou postižení na postoje žáků 2. stupně ZŠ zaměřené na podporu inkluze
Anna PRÁŠKOVÁ -
Postoje žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ze ZŠ Svítání o.p.s. k předchozí zkušenosti vzdělávání v inkluzivní škole
Barbora Zaifertová -
Postoje intaktních žáků k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami
Monika TRNOVCOVÁ -
Postoje intaktních žáků základních škol k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami
Jana Šebestová -
Postoje spolužáků k integraci / inkluzi žáka s Aspergerovým syndromem
Ivana KOŇAŘÍKOVÁ -
Postoje žáků základních škol k žákům se znevýhodněním
Markéta SKÁLOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva