Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací – Bc. Luděk Hrdlička
Bc. Luděk Hrdlička
Diplomová práce
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
Sales promotion as a tool of integrated marketing communication in a selected company of the telecommunication sector
Anotace:
Primárním cílem diplomové práce je ve společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. analyzovat podporu prodeje v oblasti rezidentního segmentu a případně najít potenciál dalších možností podpory prodeje. Sekundárním cílem je hledání kroků a inovativních opatření, které povedou k navýšení zákaznické spokojenosti indexu CSI (nezávislé měření společnosti EPSI Rating) u nových zákazníků v jednotlivých prodejních …víceAbstract:
The primary goal of the thesis is to analyze the sales supporting activities in the field of residential segment in Telefónica Czech Republic, a.s. and to identify other alternatives of how sales could be supported. The secondary goal is to find innovative measures which will help to increase the customer satisfaction index (which is an independent measure of EPSI Rating company) by new customers within …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hb3rf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRDLIČKA, Luděk. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v~sektoru telekomunikací}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/96lmkk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost telefonních operátorů T-Mobile Czech republic a.s., Telefónica Czech republic a.s. a Vodafone Czech republic a.s.
Monika GÜRTHOVÁ -
Analýza fungování podlinkových nástrojů IMK ve společnosti Telefónica Czech Republic, a. s.
Lukáš Janeček -
Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Miroslav Běloch -
Firemní kultura a interní komunikace ve společnosti Telefónica Czech Republic a.s.
Lucie Policarová -
Nástroje motivace a stimulace jako základ výrobního procesu v podniku Telefónica Czech Republic, a.s.
Markéta Petrová -
Společenská odpovědnost firmy Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Alexandra Janoušková -
Finanční analýza podniku Telefónica Czech Republic a.s.
Ondřej Dudek -
Řízení lidských zdrojů v nadnárodní společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Milan Hrouda