Jakub Kouřil

Bakalářská práce

Marketing sázkových kanceláří

Marketing of betting agencies
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza služeb sázkových kanceláří z pohledu marketingového mixu. V úvodní teoretické části jsou vysvětleny termíny marketing, marketingový mix, SWOT analýza, marketingový průzkum. Praktická část je poté věnována dvěma největším českým sázkovým kancelářím Tipsport, a.s. a Fortuna sázková kancelář, a.s. Důraz je kladen především na zhodnocení dvou částí marketingové mixu …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is an analysis of betting agencies from the perspective of the marketing mix. The introductory theoretical part explains the terms marketing mix, SWOT analysis and marketing research. The practical part is then devoted to two largest Czech betting agencies - Tipsport Inc. and Fortuna Inc. Emphasis is placed mainly on the evaluation of two parts of the marketing mix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
  • Vedoucí: Dagmar Skokanová
  • Oponent: Petr Krekule

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28162