Jakub Kouřil
Bakalářská práce
Marketing sázkových kanceláří
Marketing of betting agencies
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza služeb sázkových kanceláří z pohledu marketingového mixu. V úvodní teoretické části jsou vysvětleny termíny marketing, marketingový mix, SWOT analýza, marketingový průzkum. Praktická část je poté věnována dvěma největším českým sázkovým kancelářím Tipsport, a.s. a Fortuna sázková kancelář, a.s. Důraz je kladen především na zhodnocení dvou částí marketingové mixu …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is an analysis of betting agencies from the perspective of the marketing mix. The introductory theoretical part explains the terms marketing mix, SWOT analysis and marketing research. The practical part is then devoted to two largest Czech betting agencies - Tipsport Inc. and Fortuna Inc. Emphasis is placed mainly on the evaluation of two parts of the marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28162
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
- Vedoucí: Dagmar Skokanová
- Oponent: Petr Krekule
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28162
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Marketing amatérských divadel na Frenštátsku a okolí
Linda Blažková -
Fixture resolution based on odds similarity
Juraj Jurkovič