Sebepojetí školní úspěšnosti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků intaktních na základní škole – Šárka PINKAVOVÁ
Šárka PINKAVOVÁ
Bachelor's thesis
Sebepojetí školní úspěšnosti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků intaktních na základní škole
Self-reflection of school success of pupils with special educational needs and pupils intact at elementary school
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá sebepojetím školní úspěšnosti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků intaktníh na základní škole. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části práce jsou uvedeny pojmy související se vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, sebepojetím a školní úspěšností. Dále je vysvětlena charakteristika žáka v období středního školního …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the self-concept of school success of pupils with special educational needs and pupils intact at elementary school. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. In the theoretical part of the thesis there are concepts related to the education of pupils with special educational needs, self-concept and success. Furthermore, the characteristics of the pupil …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 10. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ondřej Pešout, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PINKAVOVÁ, Šárka. \textit{Sebepojetí školní úspěšnosti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků intaktních na základní škole}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/96n4rq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PINKAVOVÁ, Šárka. Sebepojetí školní úspěšnosti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků intaktních na základní škole. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special pedagogy - intervention
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ