Firemní kultura mezinárodních společností v českém kulturním prostředí – Martina Golasíková
Martina Golasíková
Diplomová práce
Firemní kultura mezinárodních společností v českém kulturním prostředí
Corporate culture of international companies in Czech cultural background
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je vysvětlení pojmu firemní kultura. V teoretické části se zaměřuji na kulturu obecně a různé aspekty firemní kultury. V praktické části je pak popsána firemní kultura nejmenované americké společnosti a švýcarské společnosti Nestlé a čtenář zde nalezne i srovnání firemních kultur obou společností.Abstract:
Purpose of my thesis is explication of notion corporate culture. Theoretical part is focused on culture in general and on various aspects of corporate culture. Practical part is concentred on corporate culture of unnamed American company and Swiss company Nestle and reader can find there also comparison of corporate culture of both companies.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19948
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2010
- Vedoucí: Františka Müllerová
- Oponent: Petr Frey
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19948
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Corporate e-learning, its benefits and challenges in McKinsey&Company
Sabina Baimuratova -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Šárka Grguričová -
Culture Shock as a Barrier to Intercultural Business Communication
Lujza Čajková -
An analysis of the Culture-Related Content English Textbooks for Lower Secondary Schools
Barbora Grösslová -
Leadership Styles and Managerial Culture: A Case Study of a Multinational company in the Czech Republic and Germany
Sara Emma Thompson -
Influence of distinctive Japanese culture on doing business for American companies
Olha Moroz -
How culture affects doing business: Case study of China and U.S.A.
Alexandr Nikiti -
Firemní kultura a její patologické formy. Firemní kultura a její odvrácená tvář
Alena Manhartová