Tržní orientace a obchodní výkonnost středních a velkých podniků v potravinářském a nápojovém průmyslu – Ajantha SAMARAKOON MUDIYANSELA
Ajantha SAMARAKOON MUDIYANSELA
Doctoral thesis
Tržní orientace a obchodní výkonnost středních a velkých podniků v potravinářském a nápojovém průmyslu
Market Orientation and Business Performance of Medium and Large Scale Enterprises in Food and Beverage Industry
Abstract:
Researchers have found market orientation (MO) as one of the main factors, which determines performance of medium and large scale organizations. This has been largely verified in developed countries and developing countries' evidences which have been limited, especially to food and beverage industry (FBI) and medium size enterprises. Antecedents of MO have not been sufficiently addressed by researchers …moreAbstract:
Vědci zjistili, že je tržní orientace (TO) jedním z hlavních faktorů, které určují výkonnost středních a velkých organizací. To bylo z velké části ověřeno ve vyspělých zemích a nasvědčují tomu i fakta z rozvojových zemí, jež jsou omezena zejména na potravinářský a nápojový průmysl (PNP) a středně velké podniky. Výzkumní pracovníci ve vyspělých ani v rozvojových zemích se dostatečně nezaměřili na příčiny …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 29. 11. 2012
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SAMARAKOON MUDIYANSELA, Ajantha. \textit{Tržní orientace a obchodní výkonnost středních a velkých podniků v potravinářském a nápojovém průmyslu}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/96w695/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SAMARAKOON MUDIYANSELA, Ajantha. Tržní orientace a obchodní výkonnost středních a velkých podniků v potravinářském a nápojovém průmyslu. Zlín, 2012. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsDoctoral programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
The application of a subscription-based business model in the food and beverage industry
Aiman Al Masani -
Komparace vybraných komplexních modelů hodnocení výkonnosti v rámci vybraného podniku
Daniel Fries -
Základní model tržní orientace v malých a středních podnicích
Marek Novinský -
Tržní orientace firem a její měření
Patrik Jangl -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík -
Tržní orientace firmy a řízení vztahu k zákazníkům
Veronika Kratochvílová -
Tržní orientace politických stran: Případová studie České strany sociálně demokratické ve volbách do Poslanecké Sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010.
Daniela VAŠÁTKOVÁ -
Tržní orientace a řízení vztahů k zákazníkům
Daniela Frejková