Tvorba marketingové strategie pro poradenský podnik – Bc. Pavel Pokorný
Bc. Pavel Pokorný
Bachelor's thesis
Tvorba marketingové strategie pro poradenský podnik
The building of marketing strategy of a consulting company
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření nové marketingové strategie reálného podniku, který se zabývá lektorskou a poradenskou činností. Za pomoci moderních analýz stanovuje silné a slabé stránky daného podniku a vyhodnocuje možné příležitosti a hrozby plynoucí z jeho marketingového prostředí. Navrhuje budoucí strategii marketingu pro zlepšení současné situace podniku a zvýšení jeho konkurenceschopnosti …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on creating a new marketing strategy of real company which is engaged in consulting and lecturing activities. With the help of knowledge from analyses it identifies company´s strengths and weaknesses and tries to evaluate opportunities and threats resulting from its marketing environment. The thesis proposes future marketing strategy to improve the current situation of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017
Identifier:
https://is.sting.cz/th/lxlyw/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: RNDr. Bořek Navrátil
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem (v obchodě, v marketingu…)
Jan Blahník -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Základní pojmy marketingu, využití marketingu v prostředí UniCredit Bank
Martin Vidimský -
Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií
Barbora Kašparová -
Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/
Denis Gazetdinov -
Využití guerillového marketingu v propagaci vegetariánství a veganství
David GARDÁŠ -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Ellen Mlčochová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Tereza Vildová