Bc. Pavel Pokorný

Bakalářská práce

Tvorba marketingové strategie pro poradenský podnik

The building of marketing strategy of a consulting company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření nové marketingové strategie reálného podniku, který se zabývá lektorskou a poradenskou činností. Za pomoci moderních analýz stanovuje silné a slabé stránky daného podniku a vyhodnocuje možné příležitosti a hrozby plynoucí z jeho marketingového prostředí. Navrhuje budoucí strategii marketingu pro zlepšení současné situace podniku a zvýšení jeho konkurenceschopnosti …více
Abstract:
Bachelor thesis is focused on creating a new marketing strategy of real company which is engaged in consulting and lecturing activities. With the help of knowledge from analyses it identifies company´s strengths and weaknesses and tries to evaluate opportunities and threats resulting from its marketing environment. The thesis proposes future marketing strategy to improve the current situation of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: RNDr. Bořek Navrátil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting