Tvorba marketingové strategie pro poradenský podnik – Bc. Pavel Pokorný
Bc. Pavel Pokorný
Bakalářská práce
Tvorba marketingové strategie pro poradenský podnik
The building of marketing strategy of a consulting company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření nové marketingové strategie reálného podniku, který se zabývá lektorskou a poradenskou činností. Za pomoci moderních analýz stanovuje silné a slabé stránky daného podniku a vyhodnocuje možné příležitosti a hrozby plynoucí z jeho marketingového prostředí. Navrhuje budoucí strategii marketingu pro zlepšení současné situace podniku a zvýšení jeho konkurenceschopnosti …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on creating a new marketing strategy of real company which is engaged in consulting and lecturing activities. With the help of knowledge from analyses it identifies company´s strengths and weaknesses and tries to evaluate opportunities and threats resulting from its marketing environment. The thesis proposes future marketing strategy to improve the current situation of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/lxlyw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: RNDr. Bořek Navrátil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem (v obchodě, v marketingu…)
Jan Blahník -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Základní pojmy marketingu, využití marketingu v prostředí UniCredit Bank
Martin Vidimský -
Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií
Barbora Kašparová -
Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/
Denis Gazetdinov -
Využití guerillového marketingu v propagaci vegetariánství a veganství
David GARDÁŠ -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Ellen Mlčochová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Tereza Vildová