Microsoft Robotics Studio - použití jazyka VPL – Petr Madecki
Petr Madecki
Master's thesis
Microsoft Robotics Studio - použití jazyka VPL
Microsoft Robotics Studio - Using VPL LAnguage
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou Microsoft Robotics Developer Studia, konkrétně praktické využití vizuálního programovacího jazyka (VPL). V tomto jazyce bylo vytvořeno několik aplikací pro demonstraci funkčnosti robota LEGO MINDSTORMS NXT 2.0. Cílem práce je popsat jazyk VPL, navrhnout, naimplementovat a otestovat ukázkové aplikace pro robota NXT.Abstract:
This diploma paper is about Microsoft Robotics Developer Studio, specifically the practical use of Visual Programming Language (VPL). Several applications were created in this language for demonstration of functions of robot LEGO MINDSTORMS NXT 2.0. The aim is to describe language VPL, design, implement and test sample application for robot NXT.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/78545
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Eliška Ochodková
- Oponent: Jiří Dvorský
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMaster programme / odbor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
LEGO Mindstorms NXT - využití programovacích prostředí NXT-G a RobotC
Jan BAŤKO -
Programování LEGO MINDSTORMS NXT v prostředí Eclipse.
Zdeněk MAROSZ -
Řídící modul pro robotickou stavebnici LEGO NXT
Lukáš Vaňátko -
Vzdělávací úlohy pro výuku programování na SŠ pomocí systému LEGO Mindstorms NXT a RobotC
Ladislav ŠTRUNC -
Využití stavebnice Lego Mindstorms NXT při výuce bezpečnostních technologií
Martin ŽIDLÍK -
LEGO MINDSTORMS Education jako nástroj podpory základního technického vzdělávání
Jaroslav Kotlán -
Tvorba úloh v prostředí ROBOT C pro LEGO Mindstorms Education NXT
Adam Machač -
Programování robotů LEGO Mindstorms v mobilních aplikací
Lukáš VALIŠ