Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců – Bc. Ivana Štejnarová
Bc. Ivana Štejnarová
Diplomová práce
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
An Analysis of a Sustainability Report as a Tool of Marketing Communications with a Focus on Sustainable Human Resource Management and Employee Engagement
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců. Teoretická sekce nabízí následující témata: marketingová komunikace a její nástroje, udržitelnost a odpovědnost firem a jejich reporting se zaměřením na sociální pilíř (zaměstnance), udržitelný management lidských zdrojů a angažovanost …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the sustainability report as a marketing communications tool with a focus on Sustainable Human Resource Management (S-HRM) and Employee Engagement. The theoretical section thus offers the following topics: marketing communications tools, sustainability and responsibility of companies and their reporting with a focus on the social pillar (employees), S-HRM …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qeii3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Štěpánka Hronová, MBA
- Oponent: Ing. Radek Turčáni
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTEJNAROVÁ, Ivana. \textit{Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/96z1gy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace firmy prostřednictvím reportů udržitelnosti: vliv udržitelného managementu na angažovanost zaměstnanců
Pavlína Pokorná -
Plant-based diet, its health benefits in human nutrition and advantages in agricultural sustainability
Kateřina Schreiberová -
Effect of selected stilbenoids on human gut microbiota
José Jaimes -
Sustainability reporting in the Czech Republic: Impact of the EU/2014/95 Directive implementation in the Czech Republic
Tereza Kovalová -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko